דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמחיה מלאכותית - העידן החדש 

מאת    [ 27/05/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4589 פעמים ]

צמחיה מלאכותית נתפסת בעיני הרבה אנשים כאמצעי זול ופשוט לקשט בית. ואכן במשך שנים רבות הסיבה היחידה שבגללה אנשים קנו לביתם צמחיה מלאכותית היתה מחירם. זה הרבה יותר זול לקנות צמחיה מלאכותית פעם אחת, מאשר לקנות כל פעם פרחים ועציצים אמיתיים שנובלים ולא מחזיקים מעמד יותר משבוע.

בעבר צמחיה מלאכותית אכן נראתה מלאכותית. כל אחד שהביט בצמחיה מלאכותית יכול היה לקבוע מיד שמדובר בצמחים מלאכותיים ולא בצמחים אמיתיים. נוסף על כך, צמחיה מלאכותית היתה מזוהה מאוד עם בנקים וכל מיני מוסדות ציבוריים שקישטו את חלליהם הפנימיים באמצעות עציצים ופרחים מלאכותיים. בשל עובדה זו ובגלל המראה הסינטטי של הצמחיה המלאכותית, הי זכתה למוניטין זול ומפוקפק.

אולם כיום צמחיה מלאכותית זוכה לעדנה מחודשת. לתחום הייצור של צמחיה מלאכותית  נכנסו חידושים רבים ששיפרו פלאים את המראה של הצמחים המלאכותיים, כך שכיום צמחיה מלאכותית כלל לא נראית מלאכותית. ישנם צמחים מלאכותיים רבים שאם לא תמששו אותם, לעולם לא תוכלו לנחש שמדובר בצמחיה מלאכותית. לכן השימוש בצמחיה מלאכותית נפוץ כיום הרבה יותר מבעבר, ובהרבה יותר מקומות.

אם בעבר צמחיה מלאכותית היתה הפתרון האידיאלי עבור אנשים שלא הצליחו לגדל בעצמם צמחים אמיתיים, כיום צמחיה מלאכותית משמשת גם אחרים. צמחיה מלאכותית היא האפשרות היחידה לגדל צמחים ללא תלות בגורמי אקלים ומזג אוויר. ניתן להציב צמחים מלאכותיים מכל סוג גם בחללים סגורים שאינם חשופים לשמש ולאור טבעי. ניתן להציב צמחים מלאכותיים שגדלים בדרך כלל באקלים טרופי גם בדירת שני חדרים ברעננה. ניתן להציב צמחים מלאכותיים בפנים הבית ואפילו בחצר. אין כל חשש שכלבים או חיות מחמד אחרות ידרכו עליהם, ילעסו אותם ויהרסו את הצמחים המלאכותיים. אין כל חשש שצמחים מלאכותיים יתייבשו בשמש הקופחת או לא ילבלבו בשל הגשם והקור. צמחים מלאכותיים עמידים בכל מזג אוויר וישרדו את התנאים הסביבתיים הקיצוניים ביותר.

בניגוד לצמחים רגילים, צמחים מלאכותיים לא דורשים פעולות תחזוקה וגינון. כל מה שנדרש הוא תכנון מקדים ועיצוב מיקומם של הצמחים המלאכותיים בחלל וזה הכול. אין צורך להשקות צמחים מלאכותיים, אין צורך לנקש עשבים שוטים ואין צורך לגזום ענפים סוררים. צמחים מלאכותיים דורשים לכל היותר ניקוי אבק אחת לכמה שבועות.

לסיכום, הודות ליתרונות הרבים של צמחיה מלאכותית היא הופכת לפופולארית ונפוצה יותר ויותר. כיום ניתן לראות צמחיה מלאכותית בבתים פרטיים, צמחיה מלאכותית במבנים ציבוריים, צמחיה מלאכותית בגנים ובחצרות, צמחיה מלאכותית במבואות של בניינים, בתי מלון ועוד. אז אם גם אתם מעוניינים בצמחים שיהיו ירוקים לעד, לעולם לא ינבלו או יתייבשו - צמחים מלאכותיים הם הפתרון המושלם עבורכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב